Kaçış Planım
Ben sadece susmayı seviyorum sanırım,
Konuşmak ve bağırmak beni yakıyor,
Sukutu tutkuyla isteyen yanım,
Başını alıp da gitmek istiyor.
Hep gitmek kurtulmak kalabalıktan,
Kalabalığa sıkışmış bir yalnızlıktan,
Bir özlem, bir umut, biraz da kaçış,
Bugünden, yarından, hatalarımdan.
Haydi kalk git diyor yüreğim,
Burdan iyi olur gidecek yerim,
Sonbahar misali bütün herşeyim,
Solmaya mahkum çiçekler gibi,
Onlar terketmeden, ben terketmeli.
4 Mart 2009 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

onlar terketmeden ben terketmeli düşüncesi yanlış olmuş
YanıtlaSilama
şiir çook etkileyici
ayrıca
kim yalnız değilki!